WSK

Model M30 Orlik



M07

Marka: WSK

Model: M30 Orlik

Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego

Lata produkcji: 1979-80

Ilosc egzemplarzy: - kilka szt prototypu

Historia powstania:

Model przejściowy pomiędzy M26 a M30. W ramę modelu M30 wbudowano prototypowy silnik 3.40. Nowa rama charakteryzowała się tym że została wykonana z rur cienkościennych również w tylnej części podsiodłowej. Widać to wyraźnie na zdjęciach.


Dane techniczne:

Silnik:

typu 3.40 dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Skok tłoka 59,5,mm średnica cylindra 61 mm. Stopień sprężania 9,12. Moc maks 13,2 KW (18 Km) przy 7500 obr/min. moment max 17,6 Nm przy 7000 obr/min. Silnik smarowany mieszanką 1:30

Gaźnik:

poziomy GM26U3

Sprzeglo:

mokre, wielotarczowe

Skrzynia biegów:

pięciobiegowa z kołami stale zazębionymi napędzana od wału silnika kołami zębatymi. I - 2,78
II - 1,79
III - 1,26
IV - 0,96
V - 0,79


Naped:

Łańcuch 1/2' przełożenie 16/47

Podwozie:

Rama rurowo - tłoczona, podwójna, zamknięta, błotniki tłoczone

Koła:

Szprychowe stalowe 18', opony 3,0x18'

Hamulce:

Bebnowe sterowane mechanicznie. Bebny ze stopu lekkiego o średnicy 150 mm, żebrowane z wtopioną żeliwną wkładką.

Instalacja elektryczna:

12V, prądnica 50W, zapłon bateryjny, kierunkowskazy, przełączniki zintegrowane z uchwytami na kierownicy, światło STOP uruchamiane przednim i tylnym hamulcem.

Pojemnosci:

Skrzynka biegów ? l
Zbiornik paliwa 11l

Cieżar:

Cieżar własny 123 kg(p/t-51/72kg, ciężar max ? kg

Zużycie paliwa: 4-5 l/100 km



Wskaźniki:

Zdolność pokonywania wzniesien bd
Stosunek mocy silnika do cieżaru 123 KM/T
Szybkość maksymalna 105 km/h,
Szybkość użytkowa 80 km/h

Stosowane barwy nadwozia:
pomarańczowa, bd

Wyposażenie:
Pompka, kpl narzędzi


M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07
M07