Charakterystyka techniczna: |
Silnik |
typu 051 dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Skok tłoka 59,5,mm
średnica cylindra 61 mm. Moc maks 7,3 KW przy 5300 obr/min. Stopień spręążania 7,8:1 . |
Gaźnik |
G20M2A |
Sprzęgło |
mokre trzytarczowe |
Skrzynia biegów |
czterobiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów nożna.
|
Napęd: |
Łańcuch 1/2' przełożenie 2,73 |
Podwozie: |
Rama rurowa,pojedyńcza spawana. Zawieszenie koła przedniego teleskopowe z amortyzatorami hydraulicznymi i
tłmieniem w końcu skoku, o skoku 170 mm. Zawieszenie kola tylnego na podwójnym wahaczu i teleskopach hydraulicznie amortyzowanych. |
Koła: |
Szprychowe stalowe 18', opony 3,0x18' |
Hamulce: |
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego o średnicy 150 mm, żebrowane z wtopioną
żeliwną wkładką. |
Instalacja elektryczna |
6V, zapłon iskrownikowy, kierunkowskazy, przełączniki zintegrowane z uchwytami na kierownicy,
światło STOP uruchamiane przednim i tylnym hamulcem |
Pojemności: |
Zbiornik paliwa 10,5 l |
|
|
Prędkość maksymalna: |
80 km/h |
Prędkość maksymalna użytkowa: |
70 km/h |
Masy: |
Ciężar własny 100 kg |
|
Dopuszczalne obciążenie 150 kg |
Podstawowe wymiary: |
Rozstaw osi 1200 mm. Długość całkowita 1850mm,
szerokość 650 mm, wysokość 1050mm. |
Zdolność pokonywania wzniesień: |
25% |
Stosunek mocy silnika do ciężaru |
25 KM/T |
Zuźycie paliwa: |
2,8 l/100 km |
Stosowane barwy nadwozia: |
bd
|
Wyposażenie: |
kpl. narzędzi, pompka, instrukcja |