Model M06B3Gil
|
Marka: WSK
Model: M06B3 Gil
Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego
Lata produkcji: 1975-80
Ilosc egzemplarzy: 56 683
Historia powstania:
Motocykl M 06 B3 Gil to pochodna motocykla M06 B3 należąca do tzw rodziny ptaków stworzonej w roku 1974
przez zespół w składzie inż. Mazur, inż. Czobot, inż. Bryzek, inż. Krzeszowiec, inż. Sagan.
W założeniu "ptaki" miały być zunifikowaną rodziną oparta na wspólnym podwoziu i jednostce
napedowej różniące się wyglądem zewnetrznym i wyposażeniem.
I tak "Gil" otrzymał
nowy zbiornik paliwa uzupełniony o torebkę na drobne wyposażenie, siodło i osłony
boczne wykonane z tworzywa, oraz płytkie błotniki.
Dane techniczne:
Silnik:
S 01 Z3A Lux, dwusuwowy jednocylindrowy z przpłukiwaniem zwrotnym. Średnica cylindra -52 mm
skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm. Stopień sprężania 7,8, moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW)
przy 5300 obr/min, moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min
Gaźnik:
Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe
Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.
Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31
Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych.
Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne na
podwójnym wahaczu tłoczonym o skoku 90 mm
Koła:
3,00x18' niewymienne
Hamulce:
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona
zeliwna wkładką o średnicy 135 mm
Instalacja elektryczna:
6V, prądnica o mocy 28W, zapłonm iskrownikowy
Pojemnosci:
Skrzynka biegów bd
Zbiornik paliwa bd
Cieżar:
Cieżar własny 100 kg, ciężar max 250 kg
Zużycie paliwa: 2.8 l/100 km przy 60 km/h
Wskaźniki:
Zdolność pokonywania wzniesien bd
Stosunek mocy silnika do cieżaru 73KM/T
Szybkość maksymalna 80 km/h,
Szybkość użytkowa 60 km/h
Stosowane barwy nadwozia:
Malowanie dwubarwne - błotniki popielate,
pozostałe elementy: czerwone, błękitne, żółte
Wyposażenie:
pompka, kpl narzędzi
|
|
|