Model M06B3Ex
|
Marka: WSK
Model: M06B3Ex
Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego
Lata produkcji: 1972-?
Ilosc egzemplarzy: bd
Historia powstania:
Model eksportowy motocykla WSK M06 B3 różniący się zasadniczo tylko poprzecznymi pasami na
siodle oraz chromowanym tłumikiem i obręczami kół, oraz staranniejszym montażem.
Dane techniczne:
Silnik:
S 01 Z3A Lux, dwusuwowy jednocylindrowy z przpłukiwaniem zwrotnym. Średnica cylindra -52 mm
skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm. Stopień sprężania 7,8, moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW)
przy 5300 obr/min, moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min
Gaźnik:
Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe
Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.
Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31
Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych.
Koła:
3,00x18' niewymienne
Hamulce:
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona
zeliwna wkładką o średnicy 135 mm
Instalacja elektryczna:
6V, prądnica o mocy 28W, zapłonm iskrownikowy
Pojemnosci:
Skrzynka biegów bd
Zbiornik paliwa bd
Cieżar:
Cieżar własny 100 kg, ciężar max 250 kg
Zużycie paliwa: 2.8 l/100 km przy 60 km/h
Wskaźniki:
Zdolność pokonywania wzniesien bd
Stosunek mocy silnika do cieżaru 73KM/T
Szybkość maksymalna 80 km/h,
Szybkość użytkowa 60 km/h
Stosowane barwy nadwozia:
Malowanie dwubarwne lub jednolite,
czerwony, biało-czerwony, bd
Wyposażenie:
pompka, kpl narzędzi